dimecres, 17 de març del 2010

Kolkata

Despres de les magnifiques platjes del sur, i dels temples d'Orisha, comencava a ser hora de reprendre el tren per seguir pujant, i anar a lo inevitable, una gran ciutat com Kolkata!

Amb els comentaris dels amics i familia, i amb el que havia sentit al llarg de la meva vida, tenia una mica de por a visitar aquella gran ciutat, plena de gent i obviament de pobresa.

Pero en arribar-hi em vaig endur una agradable sorpresa!
Vam arribar un diumenge a les 7h, i no hi havia ni un cotxe, algun taxi de turistes, pero no hi havia gaire circulacio, jo que m'esperava veure almenys un caos com a la resta de la India, doncs res de res, tot molt tranquil, molt net, ni una vaca al carrer!

Vam passejar-nos pels carrers, vam veure alguns mercats, amb molts colors que ens van recordar que erem a la India efectivament, semblava mes tranquil, mes net, i mes civilitzat, pero seguia sent la India!

Vam visitar el Victoria Palace, el Marble Palace, i un dels temples mes importants de la India, del qual no deixen fer fotos.

Vam veure els tranvies, i fins hi tot vam anar en metro. Tot hi que en el metro no es poden fer fotos, jo en vaig fer una per tots vosaltres i per portar la contraria als Indis! Mireu quina gracia, de la calor que hi fa hi posen ventiladors!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada