dimarts, 30 de març del 2010

Jaipur

Ja fa molt que vaig estar a Jaipur, pero costa trobar temps i internet...


Despres de la petita decepcio d'Agra, no pel Taj Mahal, sino per la ciutat en si, vaig agafar el primer bus cap a Jaipur, passant per multiples peatges, els primers que veia, i que em recordaven les carreteres del nostre pais, per tot arreu s´ha de pagar aqui tambe!





Jaipur una ciutat que em feia molta il·lusio visitar perque la relacionava amb la meva professio i amb el llibre "El pie de Jaipur", que tothom me n'havia dit meravelles, i que ... em va resultar força dificil.













Vaig estar allotjada a casa d'un conegut, força lluny del centre, aixo em va permetre agafar els magnifics busos plens d'Indis que em miraven com si fos un extraterrestre, pero aixo nomes era el començament, ja que per tota la ciutat m'anaven parant alguns Indis que volien parlar amb mi, divertit en un primer moment, i cansat al cap d'uns 10 Indis! Potser aixo es concequencia de la ciutat, Jaipur o tambe anomenada la ciutat Rosa, perque es el color de l'hospitalitat...
Tambe es una de les poques ciutats on hi ha la barreja de taxis, ricshaws i camells...




En un dia vaig visitar els carrers, les muralles, el Palau (amb unes portes magnifiques!), i fins hi tot vaig pujar al Tiger Temple, al cap d'amunt d'una gran montanya des d'on hi havia una magnifica vista de tota la ciutat!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada