dimecres, 3 de febrer del 2010

Anantapur

Que dir d'Anantapur? Petita ciutat o grand poble on va comencar l'aventura d'un home per intentar canviar la regio.
Us semblara una ximpleria, pero nomes arribar el que em va impactar mes, va ser que tothom et diu "Hola! Que tal? Cual es tu nombre?", se que a la India es parlen moltes llengues, pero l'ultima cosa que m'esperava es que em parlessin amb un espanyol quasi perfecte!!!
Aqui hi han els traductors ensobrant les cartes que arribaran a milers de padrins de tot Espanya!

No he estat sempre a Anantapur, ja que vaig anar a formar un fisioterapeuta a l'Hospital de Kanekal, a mes de 2h d'Anantapur. On no parlaven espanyol, i no tenien gaire facilitat per parlar angles, pero me'n vaig ensortir com vaig poder.
L'acollida del fisioterapeuta no va ser la que m'esperava, pero la seva familia em va tractar com una filla mes, fins hi tot van venir tots un dia a casa a fer-me Henna a les mans.
Aqui hi ha una foto del fisioterapeuta, la enfermera i l'ajudant, al centre de fisioterapia.









Despres vaig estar una setmaneta a l'Hospital de Bathalapalli, fent rondes per les habitacions dels pacients, i tambe amb els protesistes, que em van explicar moltissimes coses, i van ser molt amables i receptius!!!









Foto de l'Albert i el Raul, en el sopar de comiat, intentant treure la Glycerina de la cervesa.... jejeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada