divendres, 2 d’abril del 2010

Pushkar!!!

Tot hi que a Varanasi vam carregar piles, i ens hi vam estar una mica mes del previst, la resta de llocs que hem visitat en aquest darrer mes, ha estat vist i no vist, cada 2 o 3 nits canviavem de ciutat, i Jaipur em va acabar la poca energia que em quedava, aixi que m´havia de refugiar en algun lloc mes tranquil i potser mes turistic on no em sentis com un bitxo raro en mig d'Indis, així que sense pensar-m´ho dues vegades, vaig agafar el primer bus cap a Pushkar!!!
Vaig anar a la mitica Metter Palace amb el Dr Alone, i m´hi vaig instalar durant uns dies, en que vaig aprofitar per llegir, visitar alguns dels temples, pujar a les dues montanyes a veure com sortia i es ponia el sol, passejar-me al voltant del llac ... i sobretot descansar (ho sento pels que treballeu, se que no sona be, descansar del viatje, pero creieu-me que ho necessitava...).
I vaig tenir la sort, de que aquella setmana era una festa molt important en el calendari budista, celebraven l'any nou, 4 dies de musica, llum, festa i menjar. Vaig veure com feien dibuixos al terra, amb pols de colors, com el que havien fet a Anantapur, era per donar la benvinguda als deus, per sobre hi passava la proceso de carrosses de caballs i camells que portaven representacions de deus, tot aixo il·luminat amb fluorescents seguits d'un generador... s'ha de veure per entendre-ho. Tot un espectacle!!!
I com que Pushkar, es un lloc sagrat, pel llac d'aigua sagrada, que per desgracia esta sec i no crec que mai arribin a reomplir... Com a tot lloc sagrat a la India no hi ha ni carn, ni peix, ni ous, ni alcohol... aixo si que seria dur per a mi! Una setmana menjant verdures!!! Pero que els indis amb diners ho aconsegueixen tot encara que estigui prohibit!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada