divendres, 16 d’abril del 2010

Mc Leod Ganj

Per acabar el viatge, necessitava una mica de tranquilitat, les montanyes m'esperaven!!!
A la India menys India i més Tibetana, és on vaig trobar la pau i tranquilitat que desitjava i que necessitava.
Entre verd i fred, i rodejada per unes montanyes nevades, vaig aprofitar per pensar i relaxar-me en l'última setmana d'aquest llarg viatje.



Vaig fer alguna escapada a la montanya a quan encara no hi ha ni un raig de sol, i vaig notar aquell fred que se't posa a dins els ossos, pero que em va fer recordar a les meves montanyes estimades dels Pirineus Catalans!



Vaig visitar alguns dels temples budistes, i la residencia del Dalai Lama.
Fins hi tot vaig poder assistir a una representació d'opera Tibetana.
Pero sobretot vaig aprofitar per gaudir de l'entorn i fer una mica de formacio.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada